czwartek, 28 marca 2013

Wyróżnienie

Dziękuję Jannel za wyróżnienie 

To  moje pierwsze wyróżnienie  Ciesze się bardzo, ze moje hobby podoba się innym . Mam nadzieje, ze z czasem przybędzie was tu więcej i z pasja będziecie oglądać to co tworze:)

Odpowiadając na pytania Jannel..........

Kocham moja rodzinę, wszystkich razem i każdego z osobna.
Lubie cisze i  spokój .
Szanuje prace innych.
Toleruje ludzi bez względu na to kim są.
Nie znoszę chamstwa i kłamstwa.
Chciałabym mieć czas na wszystko ......
Tęsknie za dzieciństwem.
Marze o podróżach..
Zaglądam często do internetu:)
Słucham poezji śpiewanej i dobrych rad.
Nie zapomnę nigdy o mojej babci:)

A to moje nominowane blogi:

A oto zdania które proszę dokończyć: :)
1. Kocham....
2. Myślę....
3. Szanuję....
4. Toleruję...
5. Nie znoszę...
6. Tworze....
7. Tęsknię...
8. Poszukuje....
9. Zaglądam...
10. Słucham...
11. Nie zapomnę o ....


                                                                           Zasady zabawy: 
Nominację otrzymuje się od innej osoby blogującej "za dobrze wykonaną robotę".Otrzymują ją osoby, które na swoim blogu nie mają zbyt dużej liczby obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez nominującego. Następnie ty nominujesz 11 osób i zadajesz 11 pytań. Koniecznie poinformuj nowe osoby nominowane. Warunek: nie wolno nominować osoby, od której otrzymało się wyróżnienie.



 Powodzenia! :)




4 komentarze: